السيسى كول
اهلا بيك فى منتدى السيسى كول

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

السيسى كول
اهلا بيك فى منتدى السيسى كول
السيسى كول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام اغانى العاب برامج افلام هندى نادرة افلام اجنبى نادرة افلام عربى نادرة

9Mezo.me
7h
5hMezo.me
5h
ht
ht
3
يطول العمر يطول عمره ويزهزه عصره وينصره على مين يعاديه هاى هيء
2

ht
ht

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

Thumbs up ™( جميع مقاطع ) البوم فضل شاكر 2009 ( بعدا عالبال )™

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

بنوتة حواء

بنوتة حواء
عضو نشيط
عضو نشيط

¤*'~`(( الٍٍـسٍـٍـ عٍلٍيكٍـٍـٍمٍـٍ ورحٍـٍمٍـٍـٍ الٍلٍه ـٍـٍة وبٍـٍركٍـٍاٍتٍـٍهٍ ـٍــلامٍـٍ ))`~'*¤

=====

::

¤*'~`(( مـراحب ))`~'*¤

\
/
Thumbs up  ™( جميع مقاطع ) البوم فضل شاكر 2009 ( بعدا عالبال )™ N5ex8hd6s
\
/
\

حصرياْ :: تحميل :: كل نغمات :: أغاني :: البوم :: فضل شاكر :: الجديد :: بعدا عالبال 2009 :: Mp3 :: CD Quality

النغمات من صنعي
وبوضوووح عااااالي
-{ بصيغة
mp3 وبجودة الـ CD }-

[size=21]حمّلو أي نغمة من أي اغنية تعجبكم وتناسب ذوقكم ولا تنسو الردود Thumbs up  ™( جميع مقاطع ) البوم فضل شاكر 2009 ( بعدا عالبال )™ Icon_wink

<< ------------------------ ++ ------------------------ >>

«-¦[ .. فاكر لما تقولي .. ]¦-»

المقطـع الأول : فاكر لما تقولى هسيبك يعنى انا هجـــرى وراك .. ولا هموت فى هواك ولا انا هترجــــــــــــــاك
المقطع الثاني : امشــــــي كفاية سنين ويايا مرت كدا قدام عنيا .. بس انا عارف وربنا شايف والله يعوض عليا
المقطع الثالث : شكرا اوى ع الوقت الغالى انا ضيعت فى وقتك .. آســــــــــف انى عشقتك غلطة ان انا صدقتك

«-¦[ .. هخلي بالي .. ]¦-»

المقطـع الأول : هخلى بالى من نفسى واحــــــــــاول مشوفكش .. خايف اقابلك تــــــــــــــانى قدامك مقدرش
المقطع الثاني : وحياة اللى ما بينا قصدى اللى كان فى يوم بينا .. لو شوفتنى قدامك متكلمنيش وامشـــــــي
المقطع الثالث : انا كنت بعيــــــــش علشانك مهما جرالى بحبك .. بعد الــى انت عملته انا مش هفضل جنبك
موسيقـــــــــى : ------------------------------------------------------------------------------------------

«-¦[ .. جوا الروح (مع إليسا) .. ]¦-»

المقطـع الأول : بقلك شو بقلك بدى قلك انى بحبــــك .. كلمة حبيبى يا حبيبى صغيرة عليك .. بعشــــــق صوتك كلامك وعينيك
المقطع الثاني : انتي بقلبـــــــــــــــــــى وجوا الروح .. حاسس بغرامك ويـــــــــن ما بروح .. ضمينى وقوليلى حبيبى بحبك انا
المقطع الثالث : قلبى ما صدق ولا شاف بطيبة قلبك .. بتغار عليا قد الدنيا بموت عليــــــك .. عمرى ابتدى بلمســـه من ايديك
المقطع الرابع : ما فيا قلك مــــــــــــــــــــــــ ـــــا فيي .. غرامك شـــــــــــــــــــــو عامل فيي .. ما بدى غيــــرك حبيبى بحبك انا

«-¦[ .. بفكر بالساعات .. ]¦-»

المقطـع الأول : بقيت لوحدى كتير بفكر بالساعــــــــــات .. بقول لنفسى الى جرى يــــــــــاريت ما كان
المقطع الثاني : عايش ولســـــه هعيش على ايام هواك .. دا الى ما بينى وبينه حـــــــــــــب ميتنسيش
المقطع الثالث : والى باقيلى من الى فات شوية ذكريات .. ولسة فاكرله حكايات يصبرونى فى وحدتى
موسيقـــــــــى : ------------------------------------------------------------------------------------

«-¦[ .. من آخرها .. ]¦-»

المقطـع الأول : انا من اخرها مبقتش انا بفتكرها .. وعشان خلتنى انسى يكتر الف خيرهـــــا
المقطع الثاني : مش من شوية بس بتصعب عليـا .. دا مفيش ولا اى حاجة شايلها بجميلة ليا

«-¦[ .. بعدا عالبال .. ]¦-»

المقطـع الأول : بتروح الايام وبتيجى الايـــــــــــــــــــــ ـــام .. عشان يتفرقوا وبتنتهى الاحــــــــــــــــلام
المقطع الثاني : بعدا عالبال ايامى ايامــــــــــــــى انا وياك .. احلامى احلامــــــــــــــــــــ ــى والله معاك
المقطع الثالث : يا حب جوا الروح عم كون وين ما تروح .. بشوفك حبيبى وبلمحك بس القلب مبروح

«-¦[ .. نسيت أنساك .. ]¦-»

المقطـع الأول : نسيت انساك حواليا كل الناس وبالى معـــــــــــاك .. نسيت انساك وكأن لسه عايشه عشان فاكراك
المقطع الثاني : غيابك طال ولا عارفة اعيش حياتى مع العايشين .. غيابك طــــــــــــــال وبتعدى كل ليلة عليا سنين
المقطع الثالث : حبيبى مهما روحت بعيد معـــــــــــــــــــــــ اك دايما .. وبعمل ناسية ومبنساش فى يــــــــــــــــــوم ابدا

«-¦[ .. وإفترقنا .. ]¦-»

المقطـع الأول : وافترقنا يوم اللى بعدنا احترقنـــا .. وافترقنا و كان الليل حضنه سارقنـا
المقطع الثاني : فلينا وباقى بعينينا اشواق وحكى .. ومن قسوة هالدنيا علينا بكينا البكى

«-¦[ .. روح .. ]¦-»

المقطـع الأول : بعد
ما انتهينا ونسينا اللى كان وافترقوا ايدينا بهــــــــــــدا .. ليالى
هوانا غمرها النسيان هوانا لا صوت ولا صــــــــــــــــــــدى

المقطع الثاني : حاجة ترجعني للماضى اللى راح ماضينا اللى راح انتسى .. خلى حبيب القلب مرتاح بيكفى عــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــذاب وقسى
المقطع الثالث : روح حبيبى روح شو بدك فيا انسانى اتركنى بحـــــــــــالي .. يا حبيبى روح بيكفى جروح انا كنت نسيتك شو اللى جابك ع بالى
موسيقـــــــــى : -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

«-¦[ .. مجروح .. ]¦-»

المقطـع الأول : مجروح انت ياللى معذب قلبى وبتقلى مجروح .. مجروح ابعــــــد عنى وبتريحنى وين ما بدك روح
المقطع الثاني : لا تقول انك نادم ع الى عملته باحســــــــاسى .. مش معقول ترجع ليا وانت قلبك قاسى وناســــــى
المقطع الثالث : ما بعيــش الا ما شوفك حدى وبدى ابقى وياك .. يــــــــــــاريت ما بتتركنى ابدا وحدى اتعذب بهواك
موسيقـــــــــى : --------------------------------------------------------------------------------------------------

[/size]

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]